Miley Cyrus bok Miles To Go.

I julas köpte jag Miley Cyrus bok, "Miles to go".
Jag läste ut den idag.
Den är jättebra!
Hon skrev massa saker om sitt liv osv, och i mitten fanns även bilder och sånt på henne.
Vid vissa ställen fick boken mig nästan att börja gråta,
men efter jag läst den ser jag Miley på ett helt annat sätt.
Hon är precis som oss,
bara det att hon har ett roligare jobb.
Men iallafall, här är några bilder.
.
Bokomslaget
.
Miley Cyrus på lanseringen till hennes bok.
.
På en annan lansering av hennes bok.

Bilderna kommer >härifrån<

// Cecilia

Kommentarer
Postat av: elin

sv: Tyvärr tipsar jag inte om bloggar eftersom så många börjar fråga om jag kan tipsa om dom då :/. Men jag brukade läsa din blogg förut när du bloggade faktiskt :)

2011-02-20 @ 16:29:01
URL: http://mileycyruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0