Svaren! :)

Fick några frågor på frågestunden iaf! :)
så här kommer dom :

1.Hur många bloggar har du ?

Svar: Jag har 2 st, :), en "privat" och denna! :)


2. Vem va din första idol ?

Svar: När jag var mindre då var ju int Miley känd , då gillade jag Markolio, Carola, och Bubbles, ganska töntig musik i know ^^,


3. vad har du för mobil ?

Svar: W380i :)

4. vad är din stil?

Svar: Asså jag har ingen direkt stil, utan jag klär mig efter humör :), men för det mesta tunikor/leggings,mjukisbyxor/t-shirt ^^,


5. Vad heter mileys hund?
Har demi och selena något husdjur? i såfall vad för djur?
När fyller Miley demi och selena år?
har du något husdjur? isf vad för djur..?

Svar: 1. Miley's hund heter Sophie :)

2. förlåt så mycket, men jag hittar faktiskt ingenting om dom har husdjur :/, ska leta vidare!

3. Miley fyller år 23 November! :)

4. Selena fyller år 22 Juli :),


6. 1. Vem e din idol?
2. Hur gammal e du?
3. När fyller du år?
4. Gillar du Johan Palm?
5. Hur länge har du haft din blogg?

Svar:

1. Miley Cyrus,Demi Lovato,Selena Gomez,Emily Osment,Joe Jonas, Alexander Rybak,E.M.D,Måns Zelmerlöw :)

2. Jag fyllde 15 år den 11 juni! :)

3. som sagt, 11 juni :),

4. Nja, i början gillade jag han inte alls, men nu när jag hört låten Emma-Lee några ggr är jag kär (a), han är fan as söt! ^^, sorry för svordomen .

5. Kolla i arkivet ;)


7. vem e din favvoartist just nu? :)) <3

Svar: Just nu är det helt klart Demi Lovato, :), och Alexander Rybak och Miley ofc! ;)


Kommentarer
Postat av: johanna

mileys hund heter Sophie

och Demi fyller den 20 augusti

2009-08-16 @ 23:43:00
URL: http://jojozon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0