Svar till Matilda!

En tjej som heter Matilda kommenterade, och frågade varför ni ska sätta länk , för jag snor oxå bilderna ?
(inte från er utan sidor på internet!) men då säger jag som nån sa till Johanna tror jag det var,
JAG har hittat bilderna , därför så får ni inte ta dom .
vill ni ha dom får ni leta själva.
Och så frågade hon hur jag märker om ni tar bilderna .
Jo såhär är det, jag gör nånting på varenda bild jag lägger upp, (saker som ni inte märker!),
och om jag hittar den bilden på nåns blogg eller nån annanstans blir du polisanmäld! ;)
Och sluta tro att jag bara skojar, för jag har redan polisanmält en.
Så jag är dödsallvarlig.
Kopiera en enda bild från mig utan tillstånd eller sätt länk och du blir polisanmäld,
plus om du har en blogg blir du avstängd ;)
I know u love me! ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vill inte bråka och tycker din blogg är jätte bra men. Du kan själv bli polisanmäld för att du har tagit bilderna från någon annan. För du äger inte bilderna.



Ta inte illa upp, tycker om din blogg.

2009-08-12 @ 18:03:58
Postat av: matilda

ok men iaf nu ska jag leta efter bilder från google och olika sidor! så du kan inte säga att jag snor om jag har samma bilder som dig fast jag har hittat dom på interneten.

2009-08-12 @ 18:12:16
Postat av: Annie

Men du, jag frågade ju om jag fick göra en design till denna bloggen ? :) För nu har du ju en designad från mileycyruss.blogg.se och jag tycker det är skit kul att göra designer, så om du ville ha en ny? :) <333



Puss, saknar diig söötis! <3

2009-08-13 @ 08:59:13
URL: http://mileysweet.blogg.se/
Postat av: Linn

men jag menar om du t.ex. har en bild på

miley cyrus/hannah montana antar jag att du inte tagit den själv :/ och om jag t.ex. hittar samma bild som du har i din blogg på google ex. så kan ju inte du polisanmäla mig :o om du tagit bilden själv är det ju en annan sak men du kan ju inte veta om jag tagit en bild från din blogg eller från en annan hemsida, right ?

2009-08-13 @ 16:22:48
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: Felicia

men man blir väl inte polisanmäld om man sätter länk? för det brukar jag göra ;)

2009-08-16 @ 17:36:26
URL: http://linettefelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0