Kändistätt på "Hannah Montana The Movie" premiären,

Här är bilder från stjärnskottet Miley Cyrus nya långfilm , Hannah Montana The Movie, (premiären)!

<3<3<3
1.Miley Cyrus och hennes pappa Billy Ray Cyrus
2.Miley Cyrus
3. Miley Cyrus
<3
Kan han inte se lite glad ut iaf ? :s,
<3
Haha surpuppa :p,
<3<3
Söta Taylor Swift,

<3<3
Emily Osment ,  riktigt söt klänning!
<3<3
Söta Demi Lovato,
<3<3
Har ingen aning om vem hon är, men söt var hon :),
<3<3
Nån tjej som också var på premiären, söt klädstil! :)
<3
Madison, hon som är med i Cory i vita huset på Disney Channel! :), "America's Angel"
<3
Anna Maria Perez De Tagle
<3<3
Söta Brenda Song, som är med i Zack och Cody Serien, och Wendy Wu! :)
<3<3
Söta Savannah Outen, hon har en egen Youtube kanal, sök på Savannah Outen så kommer det fram,
flickan har VERKLIGEN talang! :)
<3<3
Mitchell Musso, (Oliver i Hannah Montana) och Hon tjejen igen :p,
<3
Jason Earles,
<3
<3
Debbie är jätte söt, men hennes kläder ? Usch, tycker jag iallafall , :),

Fler bilder kommer antingen ikväll eller imon!
Kommentera ! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Alicia<3

Hejj<3 Blingees Betyder Kraam Eller Puss Elr Någonting Jag Fick Ett Medelande Från MileyWorld Av Miley Däär Hade Hon Skrivit Love And Blingees Miley<33 O Dåå Skriver Jag Love And Blingees

/Alicia<33 Kraam<3

2009-04-03 @ 19:47:07
URL: http://mileeycyrus.blogg.se/
Postat av: Alicia<333

Hejj Joo Det Är Ganska Dyrt Fast Ändå Billingt 300 Kr Tror Jag Det Står På Engelska<333 Men Om Du Blir Medlem Såå Kan Man Chatta Med Miileey O Träffa Kompisar O Mycke Meerr Det Är SuperKul Hoppas Du Blir Medlem Såå Vi Kan Chatta<33 PS:Snygga Bilder<33

2009-04-04 @ 08:05:36
URL: http://mileeycyrus.blogg.se/
Postat av: johannah

visst kan jag göra den till din banners , men då måste jag har lösenordet och msnen

2009-04-05 @ 15:51:24
URL: http://mileycyruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0